Vanliga frågor
-
Jag är prenumerant, men har inte fått senaste numret i brevlådan. Varför?
Kontakta vår kundservice så löser vi det! Kundservice kan se när numret skickades ut, kontrollera att dina adressuppgifter stämmer och så klart skicka en ny tidning om det behövs. Väljer du att mejla är det bra om du anger vilken tidning det gäller även uppger ditt namn, adress och prenumerationsnummer. Var också beredd på att det kan ta 1-2 dagar att få svar på mejl.
-
Jag har flyttat och vill att ni ändrar min adress. Hur gör jag?
Ring eller maila vår kundservice så fixar vi det! Om du mailar är det bra om du skriver ditt prenumerationsnummer, vilken tidning du prenumererar på, vilken adress du flyttar från samt din nya adress.
-
När får jag min premie?
Har du nappat på ett premieerbjudande så tar det ca 3-5 veckor efter att vi mottagit din betalning tills att du får din gåva. Har den inte kommit inom fem veckor bör du dock kontakta kundservice så att vi kan undersöka vad som har hänt.
-
Jag bor inte i Sverige, men vill prenumerera. Går det och hur gör jag i så fall?
Ja, självklart löser vi det! Dock tillkommer utlandsporto dit du vill få tidningen skickad. Kontakta kundservice så hjälper vi dig med pris och beställning.